سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هریدوک شهرستان لاشار

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هریدوک شهرستان لاشار با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  در ششمین روز دهه مبارک فجر و بمناسبت گرامیداشت سالروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *روستای هریدوک شهرستان لاشار* در جمع پرشور نوجوانان و جوانان فوتبال دوست افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

 در مراسم افتتاحیه این پروژه عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، گلنسا مبارکی فرماندار لاشار، فرمانده سپاه منطقه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، بخشدار، دهیاران و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان و جوانان ورزش دوست افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هریدوک شهرستان لاشار* در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه، بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات/استانی به بهره برداری رسید.

🔹 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 900 نفر در قالب 145 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

  همچنین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران *25 پروژه عمرانی از شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 695 میلیارد ریال بمناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد*

استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان، با توجه به شرایط بد اقتصادی، اما با نگاه ویژه دولت مردمی، با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور می باشد. 

  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.