سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی استخر‌های کرمانشاه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز

رییس هیات شنا استان از دستورالعمل تعطیلی استخر‌های کرمانشاه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز خبر داد و گفت : با این دستورالعمل استخردار‌های ما متحمل خسارت زیادی می‌شوند چرا که اکثر آن‌ها وام و قسط دارند و باید حقوق پرسنل پرداخت کنند.

پیمان جاویدان رییس هیات شنا استان ضمن انتقاد از تعطیلی استخرها، گفت : چرا گاز اداراتی را که پرسنل زیادی دارند و مصرفشان زیاد است قطع نمی‌شود، ادارات می‌توانند با دمای کمتر به کارشان ادامه دهند.

وی استفاده از سوخت گازوییل برای استخر‌ها را منتفی دانست و گفت: این کار نیازمند تعویض سیستم استخرهاست که صرفه اقتصادی ندارد.

جاویدان تصریح کرد: کرمانشاه محل تفریحی زیادی برای مردم و جوانان ندارد و باید به استخر‌ها و اماکن ورزشی توجه ویژه شود.

رییس هیات شنای استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که در اجرای دستورالعمل همه استخر‌ها مساوی باشند و این کار گزینشی نباشد.

جاویدان تعداد استخر‌های سطح استان را ۴۲ و سطح شهر کرمانشاه را ۲۸ استخر اعلام کرد و افزود: ما در مجموع ۲۵۰ مربی در سه سطح درجه یک، ۲ و سه داریم.

وی در خصوص کیفیت شنای استان در سطح ملی رتبه کرمانشاه را سوم کشوری اعلام کرد و گفت: در مسابقات آسیایی فیلیپین که اسفند ماه برگزار می‌شود ۳ نفر از اعضای تیم ملی به نام‌های علی رشید پور، امیر مطاعی و علی صفری از کرمانشاه در این مسابقات شرکت خواهد کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.