سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

احداث دوربرگردان در جاده بویین زهرا - دانسفهان ضروری است

استاندار قزوین گفت: مخاطرات جاده بویین زهرا - دانسفهان به علت فقدان دوربرگردان است و احداث آن امروز بیش از پیش ضروری است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به شهرستان بویین زهرا و در مراسم افتتاح مجتمع خدمات رفاهی دانسفهان گفت: مجوز یکی از دوربرگردان‌های مسیر بویین زهرا تا دانسفهان صادر شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: ایمن سازی مسیر‌های ارتباطی استان قزوین به عنوان یکی از طرح‌های دارای اولویت استان شناخته می‌شود.

جاده بویین زهرا - دانسفهان باعث فوت ۱۱ تن شده است

محمد ادیب رامندی فرماندار بویین زهرا نیز در این مراسم گفت: تقاطع‌هایی که موجب گره ترافیکی شده و باعث تصادف و فوت شهروندان می‌شوند، باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: ایمن سازی جاده بویین زهرا - دانسفهان از مهمترین خواسته مردم است که باید در این رابطه اقدامات عالی را انجام داد.

ادیب رامندی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا آماده استقبال از سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف است، ادامه داد: کلنگ نخستین شهرک انرژی کشور و شرکت ایفاسرام به زودی در آینده نزدیک به زمین می‌خورد.

ساخت ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی جدید در قزوین

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین نیز گفت: با ساخت و بهره برداری از ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی، ۴۰۰ هزار‌تر مربع به مساحت مجتمع‌های خدمات رفاهی استان قزوین افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۹ مجتمع خدمات رفاهی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰ هزار متر مربع در استان قزوین فعالیت دارند.

به گفته حق لطفی، ۲ مجتمع خدمات رفاخی دیگر نیز تا پایان سال جدید و ۲ مجتمع دیگر نیز در بهار سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

این مسئول تاکید کرد: مجتمع‌های خدمات رفاهی از مهمترین پایگاه‌های موجود در راستای ایمن سازی جاده‌ها محسوب می‌شوند.

مجتمع خدمات رفاهی انصاری دانسفهان در مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع و با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار با دارا بودن بخش‌های مختلف تالار پذیرایی، کافه، رستوران و تعمیرگاه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار قزوین افتتاح شد.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود به شهرستان بویین زهرا، عصر دوشنبه ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهر ارداق را مورد بهره برداری قرار داد.

این ساختمان به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف ارائه خدمات رسانی به ۴۲ روستای بخش دشتابی مورد احداث و بهره بردار قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.