سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردشت پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سردشت با ۱۵ میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته بود.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود امواج ناپایدار بارشی به منطقه که با خود افزایش ابر، وزش باد و بارش برف را به همراه داشتند، در شبانه روز گذشته بارش‌ها در جنوب آذربایجان‌غربی تداوم داشت و علاوه بر سردشت، بارش‌ها در پیرانشهر ۱۰ میلی‌متر، اشنویه ۹ میلی‌متر، نقده ۲.۴ میلی متر، تکاب ۱.۴ میلی‌متر، میاندوآب ۱.۲ میلی متر و بوکان نیز یک میلی‌متر ثبت شد.

وی اضافه کرد: این امواج بارشی تا روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با خروج آن جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود، در ضمن دمای هوا نیز به طور میانگین در این منطقه تا ۵ درجه سانتی‌گراد افزیش پیدا کرده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: حداقل دمای هوا در ماکو و سلماس که روز گذشته منفی ۸ درجه بود امروز به منفی ۳ و منفی ۵ رسیده و حداقل دمای هوا در پلدشت، تکاب و چالدران منفی ۴ درجه سانتی‌گراد بود.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته میاندوآب با حداکثر دمای ۸ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و سلماس با حداقل دمای منفی ۵ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۱ و ۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.