سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث و روکش آسفالت ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی

۲۳۸ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث و روکش آسفالت شده است.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اعتبار در بخش‌های مختلف راهداری این استان هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به وسعت راه‌های روستایی این استان با همت دولت سیزدهم ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث و یا روکش آسفالت شده است.

غلامی اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ تنها ۲۲ کیلومتر در حوزه راه‌های روستایی احداث و روکش آسفالت انجام شده بود که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۹۱ کیلومتر و در امسال نیز به ۱۲۵ کیلومتر افزایش یافت.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با توجه به اهمیت راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال این رقم به دوبرابر افزایش یابد.

غلامی گفت: در مدت سه سال گذشته ۳۸۰ کیلومتر روکش گرم، حفاظتی، بهسازی ولکه‌گیری راه‌های شریانی و اصلی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: از این میزان آسفالت و بهسازی راه‌های اصلی ۹۹ کیلومتر مربوط به سال ۱۴۰۰، ۱۰۵ کیلومتر در سال ۱۴۰۱ و ۱۷۶ کیلومتر مربوط به امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش ساخت و آسفالت راه‌های روستایی در مدت سه سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

غلامی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با هزار و ۸۵ میلیارد ریال اعتبار ۴۶ مورد تعمیرات ابنیه فنی، دیوار حائل و پل انجام و همچنین ۱۶ نقطه حادثه خیز نیز از محور‌های ارتباطی استان حذف شده است.

وی ادامه داد: نوسازی و خرید هفت دستگاه ماشین آلات راهداری، خرید هشت دستگاه تجهیزات، ۲۵ مورد نیز تعمیرات اساسی ماشین آلات انجام شده است.

غلامی، نصب ۷۵ دستگاه دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای، ۴۹ باب راهدارخانه، تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری، تعمیر و تجهیز پنج ساختمان پاسگاه پلیس راه، تعمیر و تجهیز پایانه بار ۲۶ آذر شهرکرد و احداث سه رمپ ورود و خروج مجتمع بین راهی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش راهداری در سه سال گذشته بیان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.