سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای دین به شهدا با مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار گیلان در لاهیجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، ادای دین به خون پاک شهدا است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) در همایش شکوه انتخابات لاهیجان در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهدا با خون پاک خود باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و به طور یقین مردم و مسئولان با حضور خود پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند دین خود را به انقلاب، شهدا و امام شهدا ادا می‌کنند.

او با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد قدرت، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را ببیند، افزود: در طول ۴۵ سال گذشته کشور در بسیاری از حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، پزشکی، ورزشی، هوافضا و نانو تکنولوژی به موفقیت‌های زیادی دست یافت که باید توسط مسئولان به خوبی برای نسل انقلاب تبیین شود.

استاندار گیلان یکی از برنامه‌های دشمن را تزریق روحیه ناامیدی در کشور در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام و تصریح کرد: ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مهمترین واقعه کشور به شمار می‌رود که در تعیین سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

باید از مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی در لاهیجان استفاده شود

عباسی با بیان اینکه لاهیجان نگین درخشان در کشور است که مزیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و حتی دریایی دارد، گفت: با وجود اینکه این شهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد، ولی زمینی برای تحقق این مهم توسط دولت گذشته مشخص نشد.

او با تأکید بر لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذار در لاهیجان به منظور رشد اقتصادی منطقه افزود: در چند وقت اخیر با سرمایه‌گذارانی در حوزه‌های مختلف صحبت شد تا برای انجام کار‌های اقتصادی در این شهرستان اقدام کنند، زیرا باید از مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی نهایت بهره را برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.