سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده از پروژه های ساختمانی شهرکرد+ تصاویر

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده از پروژه‌های ساختمانی شهرکرد بازرسی به عمل آورد.

مهدی پژوهش در راستای تحقق شعار سال رهبری که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است در بهمن ماه امسال از پروژه‌های ساختمانی سطح شهرکرد بازدید و از نزدیک در امور جاری و استفاده از مصالح ساختمانی به خصوص بلوک سقفی پلی استایرن در این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از واحد‌های تولیدی فعال در امر تولید کالای استاندارد اظهار کرد: بلوک سقفی پلی استایرن طبق استاندارد شماره ۱۱۱۰۸ مشمول استاندارد اجباری می‌باشد و تولید و فروش و ساخت و ساز این فرآورده در پروژه‌های ساختمانی نیز باشد طبق الزامات استاندارد انجام شود.


بیشتر بخوانید


وی، با تأکید بر اینکه تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است از همشهریان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را برای رسیدگی و برخورد‌های قانونی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان اطلاع رسانی کنند.

پژوهش به همشهریان توصیه کرد: در راستای اطلاع از اصالت محصول خریداری شده می‌توانند کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و با دریافت مشخصات محصول خریداری شده نسبت به اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.