سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۱۶۲ داوطلب در کاروان‌های سلامت هلال احمر

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مشارکت ۱۶۲ داوطلب در کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعطای ۱۸ میلیارد ریال کمک هزینه بلاعوض هلال احمر به بیماران نیازمند در ۱۰ ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: هم اکنون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دارای ۱۹ هزار و ۸۰۰ داوطلب است.

او افزود: در ۱۰ ماه گذشته ۱۳ کاروان سلامت با مشارکت ۱۶۲ داوطلب و ارزش حدود ۲۲ میلیارد ریال در مناطق محروم سطح استان برگزار شده است.

بخشی از توزیع ۶۰۰ بسته در مناطق محروم استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ طرح داوطلبی محرومیت‌زدا و ۲۲ طرح مشترک با تشکل‌های مردم نهاد در سطح استان برگزار شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به فعالیت‌های داوطلبی اجرا شده در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۴۳ فعالیت با مشارکت ۲۰۰ داوطلب برگزار و ۲۵ ایستگاه سلامت برپا شده است.

او با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر نه تنها در حوادث بلکه در تمامی صحنه‌های بشردوستانه حضور موثر دارند، بیان کرد: از ابتدای امسال هزار و ۲۴۳ نفر از داوطلبان در برنامه اهدای خون شرکت کردند.


بیشتر بخوانید


بخشی با اشاره به برنامه‌های مختلف اجرایی در این معاونت، گفت: در ویژه برنامه هلال رحمت ویژه نوروز امسال ۸۱۶ سبد معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال، در ویژه برنامه هلال رحمت ویژه رمضان نیز ۲۵ سبد معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و در ویژه برنامه ارمغان مهر در مهر امسال ۲ هزار و ۱۱۱ بسته توزیعی به ارزش ۳ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال اهدا شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در زمان بروز حادثه ۱۶ ایستگاه و ۴۱ صندوق ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا و حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

به گفته او در ویژه برنامه نذر آب با مشارکت ۹۴ داوطلب هزار و ۸۰۰ سبد معیشتی و ۷۰۴ سبد بهداشتی به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد ریال میان نیازمندان در مناطق محروم استان توزیع شده است.

بخشی تصریح کرد: در طرح کمک مومنانه نیز هزار و ۲۶۳ بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال، ۱۱۳ بسته بهداشتی به ارزش ۳۱۵ میلیون ریال و هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به آموزش داوطلبان جمعیت، گفت: از ابتدای امسال ۱۰۱ دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی برای داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برگزار شده که ۲ هزار و ۲۷۹ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

به گفته او ۲۴ دوره متفرقه نیز ویژه داوطلبان برگزار شده که هزار و ۱۰۹ داوطلب از آن بهره‌مند شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.