سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: جنگنده‌های ائتلاف آمریکا حریم هوایی سوریه را نقض کردند

معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های مخالف در سوریه گفت: جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری آمریکا روز گذشته دوبار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند.

به نقل از خبرگزاری "تاس" وادیم کولیت، معاون مرکز روسیه گفت: هواپیما‌های ائتلاف ضد تروریستی بین المللی به رهبری آمریکا همچنان به ایجاد موقعیت‌های خطرناک ادامه می‌دهند.

او افزود: این اقدامات ممکن است باعث بروز حادثه یا حوادث هوایی و تشدید اوضاع در حریم هوایی سوریه شود.

وی ادامه داد: دو فروند جنگنده اف ۱۵ ائتلاف در یک روز گذشته دوبار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف که خطوط هوایی بین‌المللی از آن عبور می‌کند، نقض کردند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دو کلمه از مادر عروس بشنوید. روسیه هم حرف زد.خخخخ
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه استقبال می کنم
۰۸:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه استقبال می کنم
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
حملات هوایی آمریکا به عراق و سوریه به طور خاص برای شعله‌ورتر کردن بیشتر درگیری طراحی شده‌اند. انگلیس باید پاسخگوی اقدامات خود در حمایت از حملات آمریکا در عراق و سوریه باشد.
حملات هوایی آمریکا به سرزمین‌های عراق و سوریه بی‌توجهی کامل واشنگتن به موازین حقوق بین‌الملل است. هدف این حملات هوایی در درجه اول دامن زدن به درگیری در منطقه است.
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
عکس/ سرقت نفت خام سوریه توسط نیروهای آمریکایی
جولان‌‌دهی اشغالگران آمریکایی با غارت نفت سوریه و انتقال به خاک عراق نیروهای آمریکایی 60 تانکر نفت خام سرقتی از استان حسکه سوریه را به پایگاه‌های غیرقانونی خود منتقل کرده است.
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف آمریکا جنایتکار از سال 1393 تاکنون حریم هوایی سوریه و هم عراق را نقض می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
هواپیما‌های ائتلاف ضد تروریستی بین المللی به رهبری آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نظامی می کند.