سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان رکورددار افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت مردمی، با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای این استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور است.

عباس شیبک  در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حاجی آباد زاهدان همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گفت: این اقدام در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهر توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی بیان کرد: زیربنای زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حاجی آباد زاهدان یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۳۴۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

به گفته وی؛ افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حاجی آباد زاهدان فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم کرده تا رقابت‌های مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک اظهار کرد: همچنین ۲۵ پروژه عمرانی از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.