سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش آفرود برفی در استان البرز

همایش آفرود برفی استان البرز به میزبانی شهرستان طالقان برگزار شد.

در این همایش خانوادگی که به مناسبت ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر و با حضور بیش از پنجاه دستگاه از خودرو‌های دو دفرانسیل برگزار شد، آفرودر‌ها مسیر مهرشهر کرج تا شهرستان طالقان را با شعار احترام به طبیعت و محیط زیست طی کردند و در منطقه لمبران بالا طالقان، مهارت و قدرت خودرو‌های خود را به نمایش گذاشتند.
درویشی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز که در این تور برفی حضور داشت، ضمن تبرک ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر، به ویژگی‌های مسابقات آفرود اشاره کرد و گفت: مسابقات آفرود جذابیت خاصی در بخش مسابقه و همایش و همچنین در زمینه گردشگری برای شرکت‌کنندگان دارد.
درویشی ادامه داد: با توجه به تفاوت آفرود برفی با سایر آفرود‌ها و انجام آن در برف، لازم است افراد شرکت‌کننده در این مسابقات از مهارت‌های خاصی برخوردار باشند تا بتوانند طول مسیر را طی نمایند.
وی گفت: اجرای رالی تور‌های گردشگری خانوادگی یکی از راهکار‌های موثر در افزایش شور و‌نشاط اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده است. شرکت‌کنندگان در هر سن و در اقشار مختلف یک روز مهیج را در کنار هم می‌گذرانند. طبیعتگردی، بومگردی و کمپ در دل طبیعت برفی با رعایت کامل نکات ایمنی و حفظ محیط زیست یک تجربه موثر و به یادماندنی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: استان البرز به ویژه شهرستان طالقان ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات آفرود در فصل‌های گوناگون را دارد و لازم به ذکر است بیش‌ترین آفرودر‌های کشور نیز در استان البرز حضور دارند.

برچسب ها: ورزشی ، تور گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.