سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی تا پایان هفته سرد است

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم سرما و یخبندان شبانه تا پایان هفته در استان خبر داد.

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز سرما و یخبندان در سطح منطقه گسترش پیدا کرد و کمینه دمای هوا در ۱۵ ایستگاه هواشناسی استان به چند درجه زیر صفر رسید.

او افزود: کمینه دمای هوا در سربیشه به منفی ۱۱ درجه سلسیوس، در بیرجند به منفی ۹ درجه سلسیوس، در علی آباد زارعین و قاین به منفی ۷ درجه سلسیوس، در خضری به منفی ۶ درجه سلسیوس، در زهان، خوسف و اسدیه به منفی ۵ درجه سلسیوس، در سرایان به منفی ۴ درجه سلسیوس، در بشرویه و فردوس به منفی ۳ درجه سلسیوس، در نهبندان، دهسلم و حاجی آباد زیرکوه به منفی ۲ درجه سلسیوس و در درح نیز به منفی یک درجه سلسیوس رسید.

نخعی بیان کرد: به جز طبس در دیگر مراکز شهرستان‌ها وقوع سرما و یخبندان رخ داد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: بیرجند و بجنورد مشترکا با کمینه دمای منفی ۹ دومین مراکز استان سرد کشور ثبت شدند.

او تصریح کرد: طی دو روز آینده سرما و یخبندان شبانه در استان ادامه دارد و برای صبح دوشنبه در برخی مناطق حتی تشدید سرما و یخبندان رخ خواهد داد.

نخعی اظهار کرد: شرایط جوی تا پایان هفته پایدار و یکنواخت خواهد بود و پایان هفته انتظار داریم از شدت سرما و یخبندان شبانه کاسته شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در شب و روز گذشته سربیشه با منفی ۱۱ درجه سلسیوس سردترین و بندان با ۱۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان ثبت شد.

او افزود: نوسانات دمای هوا در مرکز استان هم بین منفی ۹ و ۷ درجه سلسیوس ثبت شد.

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.