سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۲۶ طرح تبصره ۱۸ در چهارمحال و بختیاری

۲۶ طرح به‌مبلغ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال در کمیته استانی تبصره ۱۸ چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاران خارجی گفت: یک سرمایه‌گذار اهل روسیه یک میلیون و ۵۸۱ هزار دلار در این استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی تاکید کرد: مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای سرمایه‌گذار خارجی در زمینه تولید انواع آب‌معدنی در شهرستان کوهرنگ صادر شده است.


بیشتر بخوانید


عبداللهی افزود: با اجرای این طرح بیش از یک میلیون و ۵۸۱ هزار دلار، سرمایه خارجی وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری در محل اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان با تمام توان از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این استان استقبال و از آنان حمایت می‌کند.

عبداللهی با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به چهارمحال و بختیاری در قالب نهضت احیا واحد‌های اقتصادی ادامه داد: این نهضت در راستای تحقق تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خنثی‌سازی تحریم‌ها و مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد ساز و کاری منعطف، چابک، پاسخ'و و مردم پایه با هدف فعال سازی واحد‌های اقتصادی غیرفعال، نیمه‌فعال و نیمه‌تمام با مشارکت مردمی و بخش غیردولتی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی پرداخت تسهیلات با عاملیت صندوق کارآفرینی امید اجرا شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای اجرای نهضت احیای واحد‌های اقتصادی سهم اعتبارات ابلاغ شده به استان ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: ۲۶ طرح به‌مبلغ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال در کمیته استانی تبصره ۱۸ مصوب شد و ۱۰ طرح به مبلغ ۴۶۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.