سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ شهرک مسکونی جدید در شهر‌های آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ شهرک مسکونی جدید در شهر‌های ارومیه، سلماس، میاندوآب، شاهین‌دژ، مهاباد و پیرانشهر ایجاد می‌شوند.

رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مطالعات اولیه امکان‌سنجی و مکان‌یابی ایجاد ۶ شهرک مسکونی در این استان به تایید رسید.

وی افزود: شهرک‌های مسکونی در شهر‌های ارومیه، سلماس، میاندوآب، شاهین‌دژ، مهاباد و پیرانشهر ایجاد می‌شوند.

عطایی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های مسکن ارزان در قالب شهرک‌سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش شهرک‌سازی اراضی مورد نظر در شهر‌های مشخص شده آذربایجان‌غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک‌سازی است و روند ایجاد شهرک‌های جدید مسکن تسریع می‌یابد.

عطایی تصریح کرد: اجرای طرح‌های آماده‌سازی برای ساخت شهرک‌های مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن به جد در آذربایجان‌غربی دنبال می‌شود و این اداره کل اهتمام ویژه‌ای در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد.

وی تاکید کرد: این طرح برای تایید در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان مطرح خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
چرا ریس مسکن شهر سازی بهفکر زمین برای تکاب نیست کل سرمایه های استان از تکاب تامین میشود
محمد
۱۸:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
انشاالله سردشت نیز مورد توجه قرار بگیرد