سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین کتاب ‌نگاره شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده با هوش مصنوعی رونمایی شد

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج گفت: نخستین کتاب نگاره، دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان که با کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.

سعید دهنوی   اظهار کرد: این آرت بوک (کتاب‌نگاره) درباره دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان با عنوان «حاج قاسمِ ما» که با کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده که در مراسم رسمی و با حضور مسوولان استان رونمایی شد.

وی افزود: این کتاب‌نگاره «حاج قاسم ما» که توسط مرکز استانی سازمان فضای‌مجازی سراج و قرارگاه فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی طراحی و تولید و رونمایی شد.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج گفت: کتاب نگاره حاج قاسم ما، پیوند عمیق و قلبی سردار قاسم سلیمانی با مردمان سیستان و بلوچستان از جمله سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، شهید محبعلی فارسی، شهید حسینعلی عالی، خانواده شهدا و سران طوایف شیعه و اهل سنت را برای اولین بار با تصاویر تولید شده توسط فناوری هوش مصنوعی، به تصویر می‌کشد.

وی تصریح کرد: این کتاب نگاره از ۱۷ تصویر تولیدی با هوش مصنوعی تشکیل شده که در آن جلوه‌هایی از دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم سیستان و بلوچستان به تصویر کشیده شده است.

کتاب نگاره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مدیرکل صداوسیما، مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیر جهاد دانشگاهی و مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج که توسط مرکز استانی سازمان فضای‌مجازی سراج و قرارگاه فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.