سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۳ هزار حامی قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین گفت: بیش از ۳۳ هزار حامی قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین هفت هزار و ۷۹۴ فرزند را تحت حمایت خود دارند.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین گفت: ۳۳ هزار و ۸۵۲ حامی قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین هفت هزار و ۷۹۴ فرزند را تحت حمایت خود دارند.

وی افزود: متوسط نگهداری از هر فرزند در طرح اکرام ایتام و محسنین ۶ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال و متوسط کمک هر حامی نیز یک میلیون و ۴۷۰ هزار ریال است.

این مسئول اضافه کرد: در ۹ ماه نخست امسال ۴۵ میلیارد ریال از سوی حامیان استان قزوین به فرزندان معنوی شان کمک صورت گرفت که ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت غیرنقدی بود.

ظاهری یادآور شد: در طرح اکرام ایتام، هزار و ۴۴۱ فرزند یتیم تحت حمایت حامیان خود در استان هستند که مجموع کمک آن‌ها امسال ۱۷۹ میلیارد و ۳۲٠ میلیون ریال بود.

این مسئول بیشترین تعداد فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد در سطح استان را به ترتیب در قزوین ۴۶۰، البرز ۱۸۶ و اقبالیه ۱۲۸ مورد برشمرد و اظهار کرد: متوسط دریافتی ایتام ۱۳ میلیون و ۸۲٠ هزار ریال است.

وی ادامه داد: در طرح اکرام محسنین نیز ۶ هزار و ۳۵۳ فرزند تحت حمایت هستند که متوسط دریافتی هر یک از آنان توسط حامیان خود چهار میلیون و ۷۳٠ هزار ریال در هر ماه است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قزوین بیان کرد: در مجموع، حامیان طرح اکرام محسنین در استان بیش از ۲۷٠ میلیارد ریال به فرزندان تحت حمایت خود کمک کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.