سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در گردنه‌های مهاباد با وجود بارش برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: دیشب و همزمان با بارش برف تمامی جاده‌های این شهرستان بر‌ف‌روبی و نمک‌پاشی شده و تردد در گردنه‌های مهاباد با زنجیرچرخ برقرار است.

رحمت نویدنیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:  با ورود سامانه بارشی به منطقه و تقویت آن، بارش برف در مهاباد از بامداد امروز در مهاباد دوباره شروع شده و عوامل راهداری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی مسیر‌های بین شهری و روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمام محور‌های این شهرستان برقرار است، اضافه کرد: هم اکنون کولاک برف در گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت گزارش شده و تردد در گردنه‌های این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: نیرو‌های راهداری در گردنه «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان، گردنه «به‌رده‌ره‌شان» در محور مهاباد- میاندوآب و گردنه «جواله‌ره‌شان» در محور مهاباد- سردشت مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

نویدنیا افزود: همچنین در محور‌های روستایی نیز یک دستگاه لودر به گردنه «خوله‌پوله» در مسیر جاده آفان و میرسه اعزام شده و برای تسهیل در تردد خودرو‌ها در این محور کار برف‌روبی را انجام دهد.

وی از مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، خواست قبل از سفر، از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا شماره ثابت ۴۲۴۲۲۵۵۹ آگاهی پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.