سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طول دوره خدمت سربازی با احتساب همه امتیازات حداقل ۱۴ ماه تعیین شده و دیگر تغییر نخواهد کرد.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده گفت: با اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا ، مدت خدمت سربازی برابر ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی ، متناسب با شرایط و نیازمندی کشور و بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۲، حداقل ۱۴ ماه تعیین شده است.

وی افزود: میانگین مدت خدمت در مناطق مختلف کشور و با اعمال امتیازات کسر خدمت ویژه متاهلان، کسر خدمت به تعداد فرزندان، ویژه محققان و نخبگان و بر اساس مناطق خدمتی به ۱۴ ماه کاهش یافته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ضرورت تحکیم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور با استفاده از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم در جوانان برای انجام خدمت وظیفه عمومی، گفت: افزایش حقوق سربازان در زمینه مهارت آموزی و اشتغال آنان هم از دیگر اقداماتی است که در این خصوص انجام شده است.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده با بیان اینکه کاهش بیشتر مدت خدمت سربازی امکان پذیر نیست، افزود: افزایش معافیت‌ها برای کاهش بیشتر مدت خدمت سربازی باعث کمبود نیروی انسانی و کاهش بهره وری در حوزه‌های دفاعی و امنیتی سازمان‌های نیرو‌های مسلح می‌شود و ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیمی بر تغییر مدت خدمت سربازی ندارد.

برچسب ها: سربازی ، نظام وظیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
میثم
۱۴:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام
تو رو خدا خواهش میکنم از خبرگزاری خبرنگاران جوان پیگیر کاهش مدت سربازی بشن، ما مشمولین آمادگی و جرئت نداریم اقدام کنیم چون هم زمان خدمت زیاد هست و مسائل دشواری در خدمت وجود دارد که قابل ذکر نیست بنابراین خواهشمندم این مورد پیگیری نمایید تا صدای سربازان به گوش مسئولین محترم برسد. با تشکر
میثم
۱۴:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام
تو رو خدا خواهش میکنم از خبرگزاری خبرنگاران جوان پیگیر کاهش مدت سربازی بشن، ما مشمولین آمادگی و جرئت نداریم اقدام کنیم چون هم زمان خدمت زیاد هست و مسائل دشواری در خدمت وجود دارد که قابل ذکر نیست بنابراین خواهشمندم این مورد پیگیری نمایید تا صدای سربازان به گوش‌ مسئولین محترم برسد. با تشکر