سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای استان اصفهان

در نخستین روز از دهه فجر مردم اصفهان با حضور در گلستان شهدا، مزار لاله‌های وطن را غبار روبی کردند و با اجرای برنامه‌های مختلف به استقبال این دهه رفتند.

سیدرضا مرتضو،‌ی استاندار اصفهان در یادواره شهدای انقلاب در گلستان شهدا گفت: ماهیت و خصوصیت حرکت انقلابی و نگاه به مسیر انقلاب باید حفظ و برای افکار عمومی بیش از گذشته تبیین شود تا مبادا دچار انحطاط شویم.

رژه خودرویی و موتوری، پخش زنگ انقلاب و برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی و ادعیه و قرآن و حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های امروز است.

برنامه‌های سرودخوانی در ایستگاه‌های پرتُردد قطار شهری، فرودگاه، راه‌آهن و نیز نواختن سوت کارخانه‌ها از برنامه‌های اولین روز دهه فجر بود.

فردا در دومین روز از دهه فجر که عنوان آن، «زنان، تحکیم بنیان خانواده، نسل انقلابی» تعیین شده است، خانه بهداشت در کاشان افتتاح می‌شود.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در کل، دو هزار و ۵۸۴ برنامه شاخص به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اجرا می‌شود که از این تعداد، هزار برنامه در شهر اصفهان و مناطق پانزده گانه و مابقی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پُرشور، آینده روشن» است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.