سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۳ درصد از عوارض شهرداری‌ها برای ایجاد فضا‌های مناسب آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: بر اساس قانون، شهرداری‌ها مکلف به تخصیص سه درصد از عوارض دریافتی به آموزش و پرورش، جهت ایجاد فضا‌های مناسب آموزشی هستند.

سید رضا نظری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در این جلسه، مصوبات قبلی ازجمله فراهم شدن امکان ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی از سوی شهرداری‌ها و تجهیز حوزه‌های امتحان نهایی استان بررسی شد.

نظری ادامه داد: بر اساس قانون، شهرداری‌ها مکلف هستند که امکان ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی را فراهم کنند که در استان گلستان اجرای این تکلیف قانونی، خیلی مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه امسال امتحان نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: مقرر شد، تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز حوزه‌های امتحانی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه به مصوبات جلسه امروز نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، شهرداری‌ها مکلف به تخصیص ۳ درصد از عوارض دریافتی به آموزش و پرورش، جهت ایجاد فضا‌های مناسب آموزشی هستند.

نظری افزود: در استان گلستان این تکلیف قانونی از سوی خیلی از شهرداری‌ها انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.