سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد:

برگزاری برنامه‌های بصیرتی با موضوع انتخابات در خراسان رضوی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری برنامه‌های مختلف بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و مردم سالاری در سطح این استان خبر داد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: یکی از فعالیت تبلیغات اسلامی در ایام منتهی به انتخابات ۱۱ اسفند، برگزاری برنامه‌های مختلف بصیرتی، روشنگری، تبلیغی و تبیینی در سطح استان خراسان رضوی است.

وی افزود: از دیگر اقدامات، اعزام مبلغین به نقاط مختلف استان می‌باشد و همچنین برنامه‌های رسانه‌ای هم در حال اجرا داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی، نقش آفرینی مردم بسیار مهم است و حضور مردم در عرصه‌های سیاسی مانند انتخابات باعث عقب نشینی دشمن می‌شود.

حجت الاسلام صاحبقرانی بیان کرد: مهمترین حرکت، انتخاب نامزد اصلح است که باید آرامش و آسایش را برای مردم فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نامزد اصلح نیز می‌بایست مطالبات و خواسته‌های جامعه را پیگیری کند و بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هوشمندی باید با دشمنان مقابله کنیم که این امر با تقویت فضای مجازی و رسانه میسر می‌شود.

شایان ذکر است که در این جلسه، از زحمات سیدعلی‌نقی هاشمی تقدیر به عمل آمد و سیدامیر فیض آبادی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.