سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش روابط عمومی‌ها در هم افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات

دبیر کمیته ورزش و جوانان استان کرمان ،نقش روابط عمومی‌ها را در هم افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم دانست.

هادی طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان در سمینار آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی‌های جامعه ورزش و جوانان استان کرمان که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پاریزی مدیر کل و کریم‌زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان  در محل سالن باستانی پاریزی کرمان برگزار شد، گفت: نقش روابط عمومی‌ها در هم افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست. در حقیقت روابط عمومی‌ها نقش بی نظیر و اثرگذاری برای دعوت و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها با توانمندی که در قلم و بیان دارند می‌توانند در راستای تشویق مردم به پای صندوق‌های رای نقش خود را ایفا کنند.

طالبی تصریح کرد: همه ما به خوبی به این امر واقف هستیم انتخابات متعلق به هیچ گروه، طیف و جریان سیاسی خاصی نیست و در حقیقت انتخابات متعلق به مردم با افکار، سلایق و گرایش‌های مختلف و نماد مردم سالاری دینی است.

وی، وظیفه روابط عمومی‌ها را حساس و خطیر دانست و بیان داشت: هر کسی نمی‌تواند در این جایگاه قرار بگیرد بلکه افراد نخبه، توانمند و اهل قلم، تحلیل و تجزیه در این عرصه نقش آفرینی می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از آنجایی که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است؛ پس باید کمک شود تا مردم با انگیزه پای صندوق رای بیایند؛ چرا که به همین میزان دشمن ناامید و مایوس می‌شود.

طالبی افزود: نقش اساسی روابط عمومی این است بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان، مدیران رده پایین و بدنه مردم ارتباط برقرار کند.

دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر اینکه خود را با استفاده از ابزار‌ها و تکنولوژی به روز کنند؛ همچنین باید با افراد عمومی جامعه تعامل و ارتباط برقرار کنند.

وی تأکید کرد: باید اتفاقات و اقدامات شکل گرفته در شهرستان‌ها به مردم منعکس شود و این نقش روابط عمومی‌ها است.

طالبی بیان داشت: باید بر اساس نیاز واقعی مردم؛ برنامه ریزی و ارتباط دوسویه‌ای بین مردم و مسئولان برقرار شود تا اقدامات خوبی که در دولت جهت رفع مشکلات انجام می‌شود را به گوش مردم برسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.