سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت ترافیکی تهران در حین بارش‌ها

پلیس از رانندگان درخواست کرد در روزهای برفی به جهت لغزنده بودن معابر با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کنند.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها از معابر سطح شهر تهران داشتیم شاهد شروع ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیر‌های مناطق شمالی شهر تهران به‌دلیل ریزش برف و بارش باران هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در طول خیابان نیاوران، ارتش و سه راه یاسر، میدان الف، محدوده خیابان باهنر روان و در حال حرکت است و  در محدوده‌ای از ولنجک برف می‌بارد و به همین دلیل ترافیک نیمه سنگین، ولی در حال حرکت است. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر اعلامی با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان می‌بایست در این شرایط نسبت به بازدید از سیستم‌های خودرویی خود همچون سیستم‌های گرمایشی و فنی خودرو و نیز همراه داشتن زنجیر چرخ و بازدید از عاج لاستیک اقدام نمایند و از پر بودن باک بنزین مطمئن شوند. 

سرهنگ مومنی گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.