سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایشگاه تخصصی صدا در مشهد راه‌اندازی شد

استادیار گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی صدای کشور (اتاق آگوستیک) در مشهد راه‌اندازی شد.

 ابراهیم تابان استادیار گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این آزمایشگاه تمامی تست‌های صدا برای شناسایی کوچکترین معضلات و آلودگی‌های صوتی انجام می‌شود.

او افزود: در کنار تشخیص، جذب صوتی مواد، تست‌های گوشی حفاظتی کارگران و تست‌های صنایع خودرویی، نظامی و سایر نیاز‌های صوتی به منظور تشخیص منبع آلاینده صدا و شناسایی آن صورت می‌گیرد.

مدیر آزمایشگاه تخصصی صدا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص موقعیت مکانی این آزمایشگاه ادامه داد: آزمایشگاه تخصصی صدا در مجتمع شهید خوارزمی، دانشکده بهداشت، گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار این دانشگاه واقع شده است.

تابان بیان کرد: این آزمایشگاه تخصصی در فضایی به مساحت ۳۲ متر مربع در طبقه منفی یک مجتمع شهید خوارزمی راه‌اندازی شده و طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

او تصریح کرد: گروه‌های مختلف مردم می‌توانند از خدمات این آزمایشگاه با تعرفه دولتی بهره‌مند شوند و امکان دریافت نوبت از طریق سایت گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشکده بهداشت مشهد به نشانی اینترنتی قابل انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.