سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر، امکان بخشودگی جرایم مالیاتی و عوارض و جرایم انجام‌ندادن تکالیف به‌صورت ۱۰۰ درصد فراهم شد.

جعفر پورمختار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مؤدیان برای استفاده از تسهیلات این بخشنامه تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند، گفت: جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی تا سقف ۵ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال طبق این بخشنامه قابل بخشودگی هستند.

وی با عنوان اینکه بخشودگی جرایم موضوع این بند فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هر سال یا دوره است، افزود: پرداخت بدهی قبل از ابلاغ این تفویض اختیار، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نیست.

پورمختار تصریح کرد: بخشودگی جرایم مالیات و عوارض ارزش افزوده قطعی شده در اجرای جزء (۱) بند (ب) تبصره (۶) قانون بودجه امسال، در صورت اعتراض نکردن مؤدی برای طرح پرونده در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی و یا انصراف از اعتراض طرح شده در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی پرونده‌های مذکور و در صورت پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات و عوارض قطعی شده حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ این نامه، تا میزان ۱۰۰ درصد قابل اعمال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.