سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های دهه فجر در بخش یزدان آباد

برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در بخش یزدان آبادِ زرند اعلام شد.

طی جلسه‌ای با حضور بخشدار یزدان آباد، فرمانده حوزه برادران و فرمانده حوزه خواهران، فرمانده نیروی انتظامی، دهیاران، شوراها و فرماندهان پایگاه بخش یزدان آباد برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: پررنگ نشان دادن دهه فجر یکی از وظایف ماست تا بار دیگر پیوند مردم و مسئولین مستحکم شود.

وی آغازین این برنامه ها را ۱۲ بهمن، لحظه ورود حضرت امام (ره) در کنار قبر دانش آموز شهید محمد علی مرادی شهید حادثه تروریستی اعلام کرد و گفت: سایر برنامه ها ازجمله غبارروبی گلزارشهدا، راهپیمایی ۲۲ بهمن، بانگ تکبیر درشب ۲۲بهمن و جشن مدارس و مردمی در شهر یزدانشهر، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بخش برگزارمی شود.

بخشداریزدان آباد  افزود: برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح ها را در شهر و روستاها نیز شاهد خواهیم بود.

وی حضور بسیجیان و دولتمردان انقلابی در نمازجمعه را از دیگر برنامه‌های دهه  فجر اعلام کرد و گفت: آذین بندی شهر و روستاها وحضور مسئولین در مراسم روستا‌ها و سرکشی از خانواده‌های شهیدان از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

سروان سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران هم با بیان اینکه دهه فجر امسال با شعار شور انتخابات و حضورحداکثری برگزار می شود، گفت: مهم‌ترین جهاد تبیین ایام الله دهه فجر می باشد و تکلیف برهمه تمام است؛ لذا باید آگاه سازی شود تا حضور حداکثری مردم را هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم پای صندوق‌های رای یازدهم اسفندماه داشته باشیم.

زهراکمالی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، برنامه‌های حوزه خواهران را بیان کرد وگفت: خواهران در همه صحنه‌ها خدا را شکرحضور فعال دارند.

وی افزود: با اهمیت دادن و گرامی داشتن دهه فجر و انتخابات باید هوشیار باشیم و تمام تلاش خودمان رابرای حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای انجام دهیم.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.