سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

شرایط حضور مردم در کارهای اقتصادی در سیستان و بلوچستان فراهم شود

کرمی گفت: باید راهبری‌های لازم در توسعه واحدهای تولیدی از جمله گلخانه‌ها، دامداری‌ها، شترداری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، توسعه نخلستان‌ها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد و شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی در این استان فراهم شود.

 محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان مهرستان با مخاطب قرار دادن فرمانداران اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبارات پروژه‌ها تا حصول نتیجه دائم رصد و کنترل و مشکلات و کوتاهی دستگاه‌ها در انجام پروژه‌ها گزارش شود.

وی بیان کرد: آنچه در بازدیدها مشاهده می شود بیانگر پیشرفت امور و شاهد سرعت در روند اجرای پروژه‌ها هستیم و باید همچنان بر سرعت انجام کارها افزوده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با داشتن اراده قوی و امید می توان مسائل را رفع کرد اما اگر یاس و ناامیدی وجود داشته باشد با وجود امکانات هم کاری از پیش نخواهیم برد.

وی تصریح کرد: اعتبارات پروژه‌های زیرساختی تامین شده و در موضوعات عمرانی، کشاورزی، آب و برق با تلاش و جدیت همه مسائل قابل حل است.

کرمی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی‌ها و بروکراسی‌های اداری بیان کرد: در زمینه تسهیل در امور سرمایه گذاری اختیارات تام به فرمانداران سیستان و بلوچستان داده شده است.

وی با اشاره به زمان اندک فرصت‌ها و مسوولیت‌ها افزود: تلاش و جدیت در کار از ویژگی‌های لازم در انتخاب مدیران است و ارزیابی مسوولان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور جوانان در مسوولیت‌ها افزود: جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری‌ هستند و باید برای ایجاد تغییر و تحولات با جدیت، نوآوری و خلاقیت تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت روستاها گفت: آموزش مردم در عرصه های مختلف باید جدی گرفته و روستاها باید به محل تولیدات مختلف تبدیل شود.

کرمی با مخاطب قرار دادن مسوولان تاکید کرد: برای استفاده مناسب از وقت و رسیدگی به امور ارباب رجوع، جلسات اداری در ساعت بعداز ظهر برگزار شود.

 
 

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.