سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه تیراندازی به یک دختر فلسطینی + صوت

هلال احمر صوت لحظه تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به یک دختر فلسطینی را منتشر کرد.

هلال احمر صوتی را منتشر کرده است که در آن یک دختر فلسطینی با آنها تماس می‌گیرد. لحظاتی بعد صدای تیراندازی و فریاد شنیده می‌شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
بی شک همه صهیونها از زمان تشکیل تقریباً دو قرن پیش تا الان ادمای جنایتکار بیش نیستند و جهان سرمایه داری تنها بخاطر منفعت مالی که این آشغالها از اشغال سرزمین فلسطینی ها و غارت منابع و استفاده از موقعیت جغرافیایی و ...نصیب آنها می کنند از این کودک کشان حمایت می کننند
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
لعنت بر اسرائیل
لعنت بر نتانیاهو
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
خدایا میدانم که صدای این دختر بچه گان و کودکان را می شنوی
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
بیش از 26 هزار زن و کودک و بی گناه غزه اینچنین مستند کشته شدند و فقط عددی از آن همه باقی ماند و این به تلافی ادعای کشتار 40 کودک موهوم در 7 اکتبر صورت گرفت و همچنان صورت می گیرد ! خدایا این خون آشامان کی سیر می شوند؟ خدایا معلوم گشت که شیطان چرا از سجده بر آدم تمرد کرد !
حمید
۰۰:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
وای بر کشورهایی که چشم بر کشتار اسرائیل بستن. لعنت خداوند بر اسرائیل و نتانیاهو و درود خداوند بر شیر مردانی که مبارزه با اسرائیل میکنند. درود خداوند بر ملت و ارتش یمن که چشم بر جنایات اسرائیل نبستند.
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
ای واااای
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
لعنت خدا و رسول بر تو ای اسرائیل. لعنت محمد ص و اهل بیت مطهرش بر شما ظالمین و فتنه گران عالم.چه کنیم خدایا چه می توانیم بکنیم خدایا.الهی و ربی من لی غیرک .الهی به حق مولود ماه رجب علی بن ابی طالب ع به داد مردم غره، طفلان غزه، زنان غزه برس.یا ارحم الراحمین.وجودمان سراپا غم و اندوه و ماتم شده.تو راهی باز کن.به حق فاطمه زهرا.