سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح‌های صنعتی و معدنی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر ۱۷ طرح صنعتی و معدنی در استان به بهره برداری می‌رسد.

صادقیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد  در نشستی با عنوان (آقای مدیر حرف بزن) در جمع اصحاب رسانه استان گفت: با افتتاح ۱۷ طرح صنعتی و معدنی که با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است، زمینه اشتغال پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

او با اشاره به حوزه صادرات در استان یزد بیان کرد: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۷۹ میلیون دلار صادرات از استان یزد ثبت شده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در زمینه سرمایه گذاری بخش صنعت، ۴ هزار و ۵ جواز تاسیس صادر شده است که زمینه اشتغال بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر را در سال‌های آتی فراهم می‌کند.

صادقیان با اشاره به صدور پروانه بهره برداری در استان یزد، هم افزود: ۳ هزار و ۳۶۵ پروانه بهره برداری فعال در استان وجود دارد که باعث اشتغالزایی ۱۰۷ هزار نفر شده است.

او افزود: در حال حاضر ۷۷۹ پروانه بهره برداری داریم که اشتغال ۱۵ هزار نفر را به ارمغان آورده که امیدواریم در ۸ پهنه جدید سرمایه گذاری، بتوانیم شاهد حضور سرمایه گذاران جدیدی در این بخش باشیم. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگاه استان یزد در حوزه صنعتی رتبه چهارم، در حوزه معدنی رتبه دوم و در حوزه تجارت نیز رتبه ششم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.