سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«مسعود ترکیبی» دستگیر و به ایران بازگردانده شد

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از دستگیری و استرداد فردی ملقب به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی خبر داد.

 سردار مجید کریمی رئیس پلیس بین‌الملل فراجا گفت: درپی اعلام مراجع قضائی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن فردی مشهور به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی و دایر کردن مراکز قمار به صورت سازمان یافته، با توجه به اینکه این فرد در خارج از کشور اقامت داشت، موضوع دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

دلیل دستگیری مسعود ترکیبی چه بود؟

رئیس پلیس بین الملل فراجا ادامه داد: این متهم که از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی بود با کمک همدستانش و با برنامه ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را برای استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب داده بود.

وی با اشاره به همکاری متهم در ایجاد و مشارکت در مسیر‌های امن پولشویی افزود: این متهم یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده کرده بود.

کریمی افزود: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه این فرد اعلان قرمز صادر کرد و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و نهایتا دستگیر کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آن به مرز‌های ورودی کشور بیان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این فرد با فعالیت در فضای اینستاگرام به شهرت رسید و عمده دلیل شهرت او ترکیب مواد غذایی و موارد دیگر با یکدیگر و خوردن آن بود. دلیل شهرت وی به مسعود ترکیبی نیز انجام همین اقدامات بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
احسنت به این میگن اقتدار ایرانی
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
این عمو مسعود از تتلو بدتره،واقعا انسان پست و بیخودیه
علی
۱۶:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
افرین
اگر خاوری رو هم بیارید دیگه کسی جرات نمیکنه اختلاص کنه
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مسعود شصتچی
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
تو همان فرودگاه اعدامش می کردید
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
جرمش‌در حد اعدام هست یا نه
بابامحمدی
۱۷:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
با سلام ، باتوجه به سوابق همچون پول شویی و قاچاق انسان، هیچ چیز بعدی نیست
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خاوری ها رو هم بگیرید.دستتون درد نکنه
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
باید کانادا بده
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
کانادا تحویلش نمیده شاید چون برای همین ها کار میکرده و ماموریتش را در ایران انجام میداده
حسنک دبیر
۱۶:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خاوری ها به کشور امن دزدان و اختلاسگران یعنی کانادای خبیث فرار کرده اند و بدلیل عدم همکاری پلیس بین الملل کانادا تاکنون امکان برگرداندن او وجود نداشته! یعنی اختلاسگران کلان دقیقا میدونن به چه کشوری فرار کنن که دست هیچکس بهشون نرسه!
چه بسا اصلا قبل از اختلاس و فرار با مقامات و/یا بانکهای انگلیس و کانادا هماهنگی های لازم را انجام داده و با خیال راحت پولهای سرقتی را به بانکهای آنها سرازیر میکنند و هر دو طرف هم راضی و خوشحال !!!
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
کانادا همکاری نمی کنه.
چرا عده ای این مواقع به یاد خاوری می افتند با اینکه چند بار توضیح داده شده است می خواهند دستگیری این کلاهبرداران را تحت الشعاع قرا دهند.
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
کانادا پس نمیده.