رئیس انجمن قطعهسازان معتقد است که دولتی شدن صنعت خودروسازی به نفع کشور نبود.
رئیس انجمن قطعهسازان با حضور در برنامه «بالاتر» شبکه خبر با بیان اینکه دولتی شدن خودروسازی به نفع این صنعت نبود، گفت: اگر ایرانخودرو دست برادران خیامی باقی مانده بود، صنعت خودروسازی ایران الان از کره جنوبی هم جلوتر بود.
اتفاقا قطعه سازانی که اکثر سهام این دو خودرو ساز را در جیبشان دارند مشکل اصلی خودروسازی در این مملکت هستند مستند اختاپوس را در آپارات ببینید تا بدانید
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام علیکم ، میدونید چرا ماشینی که ایران خودرو وسایپاباید ثبت نام کند کمتربدست مشتری میرسد این دوخودرو ساز طوری رفند جلو که یه عده دلال رو اجیر کردند که ماشین روبه آنها میدهد وآنها ماشین روبه قیمت بازار میدهد به مشتری سندوپلاک رو هم فرداش میزند به اسم خریدارچرا کسی نیست جلو اینها روبگیرد چراکسی به فکر مشتری نیست مگه یه کارگر یا یه کارمند چقدر درمیاورد که بتوند ماشین نو بگیرد
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دوست عزیز از ساعت و تاریخی که خصوصی سازی شده تبرم سربه فلک کشیده دولت روی سرتان نباشد دیگه الله اعلم
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
پس چه کسی با ماشین بی کیفیت جیب ملت را خالی کند و جلو رشد نقدینگی را بگیرد
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام، آقا داغ دلمون رو تازه کردی، الان انگشت کوچیکه کره هم نیستیم
الان زاده
۱۵:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
حرف شما بسیار عالی و خوب ولی متاسفانه این دو شرکت ایران خودرو و سایپا هییچوقت به بخش خصوصی واگذار نمی شود ..
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خودروسازان داخلی که خودروهای بی کیفیت میسازن
حمید
۱۳:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
منظورتون از کره شمالی جلوتر بودیم؟
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
باید دولتی 52درصد باشد خصوصی هم 68درصد باشد نه دولت به تنهایی نه بخش خصوصی به تنهایی
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اگر را کاشتند سبز نشد.
اگر من انیشتین بودم
اگر من فلان بودم
اگر
اگر
اگر
اگر من انیشتین بودم
اگر من فلان بودم
اگر
اگر
اگر