سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۳ طرح تولیدی کشاورزی در قزوین همزمان با دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با ایام الله فجر ۲۳ طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بهره برداری از ۲۳طرح تولیدی کشاورزی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌های کشاورزی شامل۱۴ طرح آب و خاک و امور زیربنایی، یک طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، یک طرح شیلات و آبزی پروری، ۲طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و ۵ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری است.

عطایی افزود:برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر دو هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح و بهره برداری از این واحد‌های تولیدی ضمن بهره مندی دو هزار و ۵۲۸ خانوار، زمینه اشتغال برای ۱۰۷ نفر به صورت مستقیم و ۳۹۸ نفر تثبیت اشتغال در منطقه فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گلباران و غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن‌های انقلاب و افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی در سطح شهرستان‌های تابعه از مهمترین برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.