سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شورای بسیج تجار استان کرمان

در سفر رئیس سازمانِ بسیج اصنافِ کشور به کرمان شورای بسیجِ تجارِ استان کرمان تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در سفری دو روزه به استان کرمان هدف از این سفر را بررسی مشکلات صنوف استان کرمان اعلام کرد و گفت: از یک واحد صنعتی (کشتارگاه)، واحد تولیدی و بازار کرمان در بخش صنوف بازدید شد و از نزدیک مشکلات مربوط به این قشر خدوم  در نشست‌هایی تخصصی بررسی  می شود.

حسن‌پور افزود: یکی از چالش‌هایی که بخش بازار و صنوف را تحت تأثیر قرار داد مباحث مربوط به ارز بود که مقرر شد، نمایندگان بخش‌های مختلف از سیستم کسب‌وکار مشکلاتی را که ناشی از این عرصه است را بعد از احصاء کامل برای ما ارسال کنند و  ما با صاحب‌نظران به صورت جدی و تخصصی این موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: دومین موضوعی که مورد تبادل‌نظر قرار گرفت، مباحث توانمندسازی واحدهای کوچک تولیدی در امر صادرات بود که مورد استقبال اتاق بازرگانی استان کرمان نیز قرار گرفت.

وی  با اعلام تشکیل شورای بسیج تجار کرمان  گفت: با تشکل این شورا امید است که تعاملی سازنده بین دولت، بخش خصوصی و بسیج به صورت فزاینده ایجاد شود تا چالش‌های بخش تولید و توسعه اقتصادی کشور را رفع کنیم.

حسن‌پور  بیان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند هم اشتغال و هم مهارت را در بربگیرد طرح استاد شاگردی است که چدسالی مورد غفلت بود؛ بنابراین کسبه فعال باید جوانانی را که به‌دنبال کسب‌و‌کار هستند به‌کارگیری کنند و این بستر که دوباره مهیا شده است را رشد دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.