سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی شبکه‌سازی و اقدامات رسانه‌ای شهرستان‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات

فرج زاده در جلسه برخط با مسئولان کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان‌های استان فارس به بیان شاخصه‌های ارزیابی اقدامات فرمانداری‌ها در شبکه سازی و اقدامات رسانه‌ای پرداخت.

عباس فرج زاده با بیان ضرورت بسترسازی مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای گفت: شبکه سازی، تولید محتوا از طریق بیان دستاورد‌ها و گزارش رفع مشکلات مزمن شده و امیدآفرینی ضرورت روابط عمومی‌های شهرستان‌هاست که تاثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ناامید ساختن مردم را از ترفند‌های اصلی دشمنان برای دلسرد نمودن مردم از مشارکت در سرنوشت خود و تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور دانسته و بیان داشت: لازم است از طریق ابزار‌های جدید رسانه ای، بهره گیری از شبکه‌های اطلاع رسانی کلیه دستگاه‌های شهرستان‌ها اعم از ادارات، فرمانداری، بخشداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری ها، فعال نمودن ظرفیت انسان رسانه ها، تولید محتوا‌های مردمی پیرامون انتخابات، استفاده از ظرفیت‌ها و سازه‌های تبلیغات شهری، با برنامه ریزی منسجم، تمام ظرفیت رسانه‌ای استان را در خدمت مشارکت حداکثری قرار دهیم.

فرج‌زاده افزود: ضرورت شبکه سازی تا آخرین مخاطب در اقشار مختلف جامعه، نقطه هدف ماست و برنامه ریزی ارتباط حداکثری با قشر خاکستری جامعه مطابق با ذائقه‌های مختلف لازمه عملیات رسانه‌ای است و کلیه شهرستان‌ها بر اساس شاخصه‌های اعلامی و دستورالعمل اطلاع رسانی پس از پایان انتخابات ارزیابی خواهند شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس اقدامات تبیینی را زمینه ساز رشد آگاهی جامعه نسبت به جایگاه و ظرفیت نمایندگان مردم دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.