سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد شور انتخاباتی رسالتی همگانی است

رییس هیات بازرسی انتخابات در خراسان رضوی گفت: ایجاد شور انتخاباتی در راستای مشارکت حداکثری، رسالتی همگانی است.

محسن نجات عصر دوشنبه در نشست هیات بازرسی انتخابات استان در شهرستان سبزوار گفت: مردم ایران همواره در بزنگاه‌های سخت درخشیده اند و به طور یقین امسال نیز انتخاباتی پرشور و باشکوه را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقوله رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات تصریح کرد: با همراهی تمامی عوامل و مجریان برگزاری، انتخاباتی سالم و با امنیت کامل برگزار خواهد شد.



وی تصریح کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، پیگیری جرائم انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات از طریق هیات‌های رسیدگی برخی از اهداف و وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

نجات با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، افزود: هیات‌های بازرسی در سایه همدلی، تعامل و رعایت چهارچوب قانون پاسخگو هستند و بر مبنای رسالت قانونی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: هیات بازرسی در کنار ستاد انتخابات، نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارد و بدین منظور نشست‌های مختلفی در سطح استان و در هیات بازرسی شهرستان‌ها برگزار شده است.

در این نشست اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان‌های غرب خراسان رضوی نیز گزارش‌هایی از اقدامات و فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های اصلی و فرعی خود ارائه کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.