سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دادگاه علنی برخط در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری سومین دادگاه علنی برخط در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این دادگاه با موضوع رفع ممانعت از حق، توسط مستشاران مهدی ایثاری و رشید طاهرنژاد برگزار می‌شود.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از مأموریت‌های رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی برگزاری دادگاه علنی برخط است و دستگاه قضایی استان سمنان این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کرده تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب از مفاد پرونده و محتوای علمی و فنی روند دادرسی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در همین راستا سومین دادگاه علنی برخط، ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در شعبه اول دادگاه تجدید استان سمنان با موضوع رفع ممانعت از حق، توسط مستشاران مهدی ایثاری و رشید طاهرنژاد برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan ۱ با شماره شناسه کاربری:user-semnan
رمز عبور:۱۲۳۴ در این دادگاه علنی حضور یابند.

وی در خاتمه تأکید کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضایی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع رسانی در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @abdolahi_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.