سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های نظام در نهاوند 

فرمانده سپاه نهاوند گفت: نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های نظام از ۱۴ تا ۲۶ بهمن در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

علی مختاری گفت: با همکاری مجموعه عمار، نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های نظام از تاریخ ۱۴ تا ۲۶ بهمن در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود. 

او گفت: این نمایشگاه دارای ۱۴ غرفه است که هر کدام به یک صنعت اختصاص دارد و غرفه آخر آن به حماسه حضور ختم می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این نمایشگاه در راستای جهاد تبیین و به منطور امیدآفرینی در بین مردم برگزار می‌شود تا از دستاورد‌های نظام مطلع شوند.

مختاری گفت: نمایشگاه دستاورد‌های ادارات نیز با عنوان "چه بودیم، چه شدیم؟ " در کنار نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های میزان برپا می‌شود که در مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب در قالب آمار به مخاطبان اطلاعات می‌دهد. 

او در ادامه به برنامه‌های کمیته بسیج اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر ۳۰ برنامه شاخص در حوزه‌های محلات و ۴۲۰ پایگاه مقاومت به همراه نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود. 

 فرماندار نهاوند گفت: دهه فجر یکی از فرصت‌های مهم برای بیان دستاورد‌های انقلاب در بخش‌های مختلف است که می‌تواند مردم را با خدمات نظام آشنا کند.

ضرغام احمدوند یکی از موضوعاتی که در دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد را جهاد تبیین عنوان کرد و از حضور مدیران در مسجد برای تبیین دستاورد‌های نظام خبر داد.

او گفت: یکی از برنامه‌هایی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته حضور مدیران ادارات در مساجد طی ایام دهه فجر است که انتظار می‌رود علاوه بر بیان خدمات خود در رابطه با مساله انتخابات نیز به روشنگری بپردازند.

فرماندار نهاوند در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی گفت: در زمینه افتتاح طرح‌های عمرانی اتفاقات خوبی در سطح شهرستان روی داده خواهد شد که به موقع اعلام خواهد شد.

احمدوند به ضرورت تبیین خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در طول فعالیت خود خدماتی را به مردم ارائه کرده که در مواردی برابر با خدمات ۲۰ سال گذشته است که باید برای مردم تبیین شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.