سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهگیلویه و بویراحمد؛

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی به مناسبت دهه فجر

به مناسبت ایام دهه فجر جشنواره بازی‌های بومی محلی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رحمان همت‌پور در نشست کمیته بزرگداشت دهه فجر ورزش و جوانان استان گفت: هیات ورزش روستایی و بازی‌های محلی، برای ایام پر خیر و برکت دهه فجر، برنامه های متنوعی از جمله برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی همراه با سازها و موسیقی محلی و همایش پیاده‌روی در سطح استان در نظر گرفته است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم گفت: به مناسبت ایام دهه فجر در حوزه فرهنگی و جوانان برنامه‌هایی از جمله جلسات گفت و شنود با مسئولان، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، جشن دهه فجر، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان و مسابقات فرهنگی برنامه ریزی شده است.

محمد عبدالحسینی، اضافه کرد: همین طور نمایشگاه روایت پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد و اردوی راهیان پیشرفت نیز برنامه‌هایی هستند که برای دهه فجر در زمینه‌ی جهاد تبیین تدارک دیده‌ شده است

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برپایی جشنواره های محلی و نمایشگاه‌های علمی فرهنگی و برنامه های شاد خاطرات تاریخی سال ۱۳۵۷ را برای ما زنده می‌کند.

حجت الاسلام موسوی نیا افزود: باید در برنامه های ویژه این ایام، جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری بیشتر مد نظر قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.