سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح سربازان راه سلیمانی در مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح «سربازان راه سلیمانی» در مدارس استان با موضوع انتخابات خبر داد.

وزیری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح سربازان راه سلیمانی در مدارس استان سمنان و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه این طرح با موضوع انتخابات در سراسر استان برگزار می‌شود، گفنت: اثرگذاری روی دانش آموزان و اثرگذاری روی خانواده دانش آموزان دو محور این طرح است.

وی با بیان اینکه «سربازان راه سلیمانی» در آستانه انتخابات در مدارس استان سمنان اجرا می‌شود، افزود. این طرح سه مرحله «قبل انتخابات»، «روز انتخابات» و «بعد انتخابات» را در برخواهد گرفت و گروه هدف آن دانش آموزان و خانواده‌هایشان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ایجاد گفتمان انتخابات از محورهای این طرح است، تاکید کرد: این گفتمان در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرایی خواهد شد و در قالب آن مسابقه با پاسخ به یک پرسش و تکمیل دو جمله ناتمام، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان، برگزاری مانور انتخاباتی در مدارس با استفاده از نماد صندوق و… برگزار می‌شود.

وزیری با بیان اینکه فضاسازی مدارس از دهه فجر با محوریت انتخابات و برگزاری مسابقات سرود، تئاتر از دیگر بخش‌های این طرح است، تاکید کرد: پخش سرودها و قرائت انشاهای منتخب دانش‌آموزان در مدارس و مساجد محل از جمله دیگر بخش‌های این طرح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.