سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شهرداری یزد برای نصب هزار تابلوی معابر شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: حدود ۵ هزار تابلو در انواع مختلف پرچمی، دیوارکوب، کوچه، بن‌بست، تابلو تصویر شهدا و ... برای نصب آماده شد.

محمد حسن منصوری‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به نصب تابلو در معابر شهری گفت: از سال گذشته که نام‌گذاری‌هایی توسط دبیرخانه شورای نام‌گذاری شهر یزد و نام‌گذاری‌هایی که از قبل انجام شده از سوی شورای پنجم حدود ۵ هزار تابلو در انواع مختلف پرچمی، دیوارکوب، کوچه، بن‌بست، تابلو تصویر شهدا و ... آماده شد.

او افزود: نصب این تابلو‌ها از آذر امسال و از محل آزادشهر به علت انجام نشدن برخی از نام‌گذاری‌ها، آغاز شد و تا پایان امسال تمام سطح شهر از لحاظ تابلو‌های معابر شهری پوشش کامل داده می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد عنوان کرد: برخی از معابر که در توسعه شهری بدون نام هستند نیاز به نام‌گذاری دارند و برخی از معابر در طرح توسعه شهری نبودند و با توجه به طرح تفصیلی وارد مناطق شهری شدند که درحال نامگذاری هستند.

منصوری زاده با بیان اینکه برخی از نام‌گذاری‌ها بنابر شرایط و مقتضیاتی نیاز به تغییر دارند اظهار داشت: سعی بر این است در این دوره شورای شهر بتوانیم تابلو‌های معابر شهری را از لحاظ نام‌گذاری که بتواند به مردم کمک کند، انجام دهیم.

او بیان کرد: بخشی از نام‌گذاری‌ها برای دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است و پلاک‌های آبی که مربوط به آدرس پستی است، مختص به اداره پست است و در حال حاضر مکاتباتی با شهرداری یزد انجام شده است، اما همچنان به جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.