سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا در همدان 

با خروج سامانه بارشی از آسمان استان و پایداری وضعیت جوی، طی ۲ روز آینده، دمای هوا بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش باد و سرمای هوا پیش بینی می‌شود.

محمد حسن باقری شکیب گفت:: سامانه بارشی از آسمان استان در حال خروج و حجم ابر‌ها در حال کاهش است، اما برای امروز احتمال بارش خفیف و پراکنده برف در نقاط کوهستانی استان وجود دارد.

او گفت: با توجه به خروج سامانه بارشی، دمای هوای روزانه استان بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و دمای کمینه نیز در برخی نقاط استان به هشت درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی موج جدیدی از بارش برف و باران در استان همدان آغاز می‌شود.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۲۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵ سانتی متر برف، در ایستگاه باران‌سنجی چشمه علی اسدآباد و شهرستانه تویسرکان ثبت شده است.

او گفت: همچنین نهاوند با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب ها: هواشناسی ، کاهش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.