سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالیات رادوشوویچ پنجره پرسپولیس را بست/ حکم ۱۵۲ میلیارد تومانی علیه سرخپوشان صادر شد

باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا موظف به پرداخت مالیات رادوشوویچ شده است و تا آن زمان پنجره‌اش بسته خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه ۲ بازیکن به نام‌های عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن را جذب کرده است و به گفته رضا درویش ۲ بازیکن دیگر هم می‌خواهند تا پایان هفته جاری بگیرند، اما پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته است.

طبق اعلام درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان" مالیات رادوشوویچ" است.   باشگاه پرسپولیس مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار دلار (۶۵ میلیارد تومان) به این دروازه بان داده است، اما این باشگاه طبق حکم فیفا باید  بدهی مالیاتی این دروازه بان هم بدهد  و مدیریت باشگاه باید نامه تسویه حساب را به فیفا بفرستد تا پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود.

علاوه بر این، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که این باشگاه مبلغ  ۱۰۹ میلیارد تومان از وزارت ورزش طلبکار است، چون شرکت‌هایی که در بورس هستند اگر بدهی‌های جدیدی در صورت حساب مالی شان باشد وظیفه دولت،   تربیت بدنی و خصوصی سازی این است که آن بدهی را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس  ۱۰۹ میلیارد تومان بدهی افشا نشده  را پرداخت کرده و  حسابرسی و سازمان برنامه و بودجه هم این موضوع را تایید کرده است.

باشگاه پرسپولیس هنوز از پرونده رادوشوویچ خلاص نشده است که حکم جدیدی علیه این باشگاه صادر شده است. طبق اعلام درویش، یک مدیر  عامل در سال ۹۸ از شخصی ۷ میلیارد پول گرفت و با او قراردادی بست و پولی که از طرف گرفت ۴۸ ساعت بعد گفت که این قرارداد را نمی‌توانیم با تو ببندیم، چون غیرقانونی است و او گفت: پولم را بدهید و آن مدیر پولش را نداد و ۷، ۸ روز پیش حکمی به باشگاه پرسپولیس  آمد که ۱۵۲ میلیارد تومان بابت آن ۷، ۸ میلیارد تومان باید این باشگاه بپردازد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
پولهایی که تو باشگاهها در حاله ردو بدل شدنه مالیات نداره؟پولهایی که اختلاص میشه مالیات نداره؟کوههای طلا و منابع ملی مالیات نداره؟
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
قانون کارما دارد درست کارشو انجام میده، اونهایی که اعتقاد ندارند ، اعتقا پیدا کنند، اینهمه ظلم به استقلال حالا نوبت به خودشونه
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
پول دلالی ها و اختلاس های این باشگاه همیشه بدهکار هم باید از جیب مردم داده بشه چقدر حقه بازن این جماعت
این دو تا باشگاه بدون مدیر و اختلاس گر را در بورس آوردن تا بدهی هاشون زدوتر تسویه کنند بازم بدهی بالا بیارن
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
فراموش نکنید این جریمه را از جیب مدیران و مسئولین باشگاه نخواهند داد، بلکه مثله همیشه از جیب مردم و بیت المال پرداخت خواهد شد. البته آقایون قبلا پاداش و پورسانت خود را دریافت کردند. و هیچ کس نیست که از این خانتها بازخواست کند.
سعید
۱۰:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
چه جالب فصل قبل هم بااین همه تخلف وبدهی به ناحقی رفتن اسیا
تازه امتیازی هم بابت مالیات برانکو وحالا هم این بنده خدا
کجا بوده این همه پول
سلام برحسین شهید
۰۹:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خدا ازشون نگذره
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
چه خبر است واقعا چه بلایی سر باشگاه پرسپولیس آوردید آقایان مسؤل و مدیران عامل رادوشوویچ چه خدمتی به تیم کرد که الان باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقال باشگاه هم شده. کمی به خود بیایید
غلومعلی
۰۸:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
جناب کربلایی درویش به جای پرداخت مالیات برانکو که هر چی التماسش کردید نیومد این یکی رو پرداخت میکردید تا پنجره بسته نشه
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
نگران نباشید دولت میده 152 میلیارد که چیزی نیست
اندازه بودجه چهار پنج تا باشگاه لیگ برتریه
پژوهش
۰۸:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
راهای مختلف برا تبانی و دزدی در باشگاها وجود دارد
منتظر
۰۸:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
چه اختلاصهای قانونمدی در فوتبال کشورمان وجود دارد
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
این باشگاه ها چگونه می توانند در دنیا و آخرت جواب این همه بیت المال را بدهند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم و خرید بازیکن و مربی خارجی را ممنوع نمایند.