سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات گامی مهم و اساسی برای ایجاد تحول و امید آفرینی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز انتخابات به عنوان مهمترین راهبرد نظام و دولت به شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انتخابات به عنوان شب قدر نظام به شمار می‌رود که سرنوشت جامعه در این روز مه رقم می‌خورد.

وی اظهار داشت: انتخابات گامی مهم و اساسی برای ایجاد تحول، امید آفرینی و پاسخگویی به یاوه‌گویی‌های دشمن به شمار می‌رود.

حیدری با اشاره به راهبرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت پرشور در عرصه انتخابات گفت: امروز چشم دوست و دشمن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است به همین دلیل باید از تمام ظرفیت موجود در استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این رخداد مهم استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهبرد تعلیق، تعویق، تحریف و تضعیف نظام از سوی دشمن دنبال می‌شود که تلاش تمام دلسوزان نظام و انقلاب باید برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

حیدری ادامه داد: امروز با دشمن مسلحی مواجه هستیم که میلیارد‌ها دلار برای نشر دروغ، باطل، تخریب، تهمت و رونق فساد هزینه می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۵ گفت: مهمترین راهبرد دلسوزان نظام در این شرایط حساس شکست تمام بُن بست‌ها است.

وی مهمترین تاکتیک دشمن در این شرایط حساس برای عصبانی کردن افکار عمومی را بزرگ‌نمایی نقاط ضعف عنوان کرد و گفت:از مهمترین دروغ‌های اخیر دشمن بی‌تاثیر بودن صندوق‌های رای در سرنوشت و آینده نظام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر روز‌های طلایی و مناسبی برای تشریح و بیان دستاورد‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلمی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان مبانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و معیار و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است که باید با زبان هنرمندانه زیبا و تاثیرگذار به جامعه معرفی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری برگزاری نشست‌های چهره به چهره با مردم برای بیان دستاورد‌های انقلاب از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.