سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم با حضور در انتخابات گامی موثر در راستای افزایش اقتدار و عظمت ایران برمی‌دارند

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: احزاب و فعالان سیاسی برای عملیاتی شدن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات، وظیفه خود را انجام دهند.

محسن حسین میرزایی در نشست هم‌اندیشی با احزاب و فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در صحنه انتخابات افزود: در مقابل زبان تند ناامیدی دشمن، همه تشکل‌های سیاسی و احزاب برای جلب مشارکت مردم در عرصه انتخابات، امیدوارانه تلاش کنند.

وی اظهار داشت: خیلی از افراد، عوامل، گروه‌ها و تشکل‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه باید در کنار هم قرار بگیرند به همین دلیل حضور و همکاری قشر‌های مختلف و اثرگذار جامعه به خصوص احزاب و فعالان سیاسی برای جلب مشارکت مردم در عرصه انتخابات در این برهه حساس، ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امیدافزایی از سوی احزاب و فعالان سیاسی برای مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به پیش‌ثبت‌نام ۶۸۴ نفر در استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت این تعداد از افراد در گروه‌ها و طیف‌های مختلف بی‌سابقه بوده است.

حسین‌میرزایی یادآور شد: تاکنون با هدف امید افزایی، جلب اعتماد مردم در خصوص سلامت و امنیت انتخابات و اهمیت حضور مردم در این عرصه با گروه‌ها و قشر‌های مختلف نشست‌هایی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسه‌های متعددی با گروه‌های مختلف مردمی در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، گفت: نشست‌های دیگری با طلاب و روحانیون، گروه‌های سیاسی، فرهنگی، انجمن‌های اولیا و مربیان، تشکل‌های دانشجویی، بانوان، فعالان بخش کشاورزی، هنرمندان، نخبگان، ایثارگران، تشکل‌های کارگری، متولیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، رای اولی ها، بازنشستگان، هیات‌های مذهبی، رانندگان، سازمان‌های مردم‌نهاد، فرهنگیان و متولیان شهرک‌های صنعتی و فعالان رسانه‌های حقیقی و مجازی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در دستور کار است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن بر انتخابات ۱۱ اسفند چشم دوخته و تمام توان و عزم خود را برای حضور کمرنگ مردم به کار برده است، اما مردم با حضور پرشور در این دوره از انتخابات توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات گامی موثر در راستای افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی و افزایش عزت اسلام برمی‌دارند و بار دیگر شگفتی ساز می‌شوند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر افزایش وفاق و همدلی بین قشر‌های مختلف مردم در این دوره از انتخابات گفت: همه باید برای برگزاری انتخابات و رقابت سالم و مشارکت پرشور تلاش کنند.

وی ادامه داد: امید می‌رود حاصل دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، افزایش وفاق و همدلی در جامعه باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.