سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به نظر شما رأی من هم اثر دارد؟ + فیلم

دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مردم سالاری و تکیه بر مردم یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی است و همه بزرگان و کارشناسان بر این اعتقاد دارند که حضور مردم در همه عرصه‌ها راهگشا بوده و هر کجا که سدی ایجاد شده مشارکت مردم سد شکن بوده است.

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
داود
۱۲:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
نه
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دستاوردها چی بود که ما بی خبریم؟؟؟
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
من رای نمیدهم
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خیلی از ایرانیان عزیز با وجود وطن پرستی و مومن بودن به اخلاق و خانواده و انصاف و راستگویی و دستگیری از مظلومان و ... در این 45 سال به این نتیجه قطعی رسیدن عملاً رای دادن چیز تاثیر گذار و جدی نیست شاید فقط حضور افراد پای صندوقها برای نشان دادن اعتماد و اتحاد جمعی و... مناسب باشد تا دشمنان این مرز و بوم را قبل از توطئه به تامل وادارد!!!!
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
از این به بعد رای نخواهم داد
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خیلی از هم وطنان به علت عادت در رای دادن و یا اینکه فکر می کنند اگر رای ندهند یارانه آنها قطع می شود و یا اگر رای ندهند خیانت کردن به خون شهدا و باعث می شود دشمنان حمله کنند به ایران و یا اگر رای ندهند مالیات از آنها گرفته می شود و یا ... می روند پای صندوقهای رای و وقتی انگشت خود را مشاهده می کنند که جوهری شده نفس راحتی می کشند:)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
راي ما اگر اثر داشت انقدر گرونی نمیشد ؟ مسئولين مردم رو فقط براي راي مي خواندوقتي ميرند مجلس فقط بفكر گرفتن امتياز براي خودشونن هستن كارمند با31 سال خدمت ،حقوقش 16 ميلون هست
علیرضا
۰۸:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
بدون شک رای ما تاثیر گذار است البته اگر واقعا اصولگرا و اصلاح طلب انتخاب نکنیم و حتما افراد درست مستقل و شجاع انتخاب کنیم .