سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در بیشکک

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در بیشکک پایتخت قرقیزستان دیدار و درباره روابط دوجانبه گفتگو کردند.

 دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی روسیه در بیانیه‌ای از دیدار نیکلای پاتروشف و علی اکبر احمدیان دبیران شورای امنیت ملی روسیه و جمهوری اسلامی ایران در بیشکک پایتخت قرقیزستان خبر داد.

 در این بیانیه آمده است: در این دیدار طیف گسترده‌ای از همکاری‌های امنیتی روسیه و ایران از جمله توجه ویژه به مبارزه با تروریسم، مسائل امنیت اطلاعات، مشکلات تامین امنیت اقتصادی روسیه و ایران در شرایط فشار تحریم‌های کشور‌های غربی و همچنین مقابله با تلاش‌ها برای مداخله در امور داخلی کشور‌های مستقل مورد بحث قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: در ادامه این دیدار، توسعه یک توافقنامه جامع بلندمدت جدید دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که انعقاد این سند بنیادی، انگیزه‌ای قدرتمند برای گسترش بیشتر همکاری‌های دوجانبه سودمند در همه زمینه‌ها خواهد داد.

به گفته این بیانیه، در جریان این گفتگو همچنین درباره روند‌های جهانی و منطقه‌ای و نیز تماس‌های دوجانبه و چند جانبه آتی بین شورا‌های امنیت ملی روسیه و ایران در سال ۲۰۲۴ بحث و تبادل نظر شد و برنامه فعالیت کارگروه‌های شورا‌های امنیت ملی دو کشور در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین هم مورد توافق قرار گرفت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
روسیه = دشمن غیر مستقیم ما و دوستدار غیر مستقیم عرب
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
مرحوم مصدق تونست نفت ایران رو از انگلیس رو توی همین دادگاه بگیره شما بلد نیستین یه چیزه دیگه هست.
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
فعلاً که می خواهند حمله کنند به لبنان و مانند غزه نابود کنند جنگ جهانی در پیش است باید صد درصد آماده شد مردم لبنان و سوریه و یمن و کشورهای مقاومت خوب رصد کنند و خوب بجنگید قبل از نابود شدن کشور باید صد درصد آماده جنگ باشد
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
شما هم همینطور
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
منم باهاش موافقم
بسم الاه اول خودت برو تا بقیه هم بیان تا بااسرائیل بجنگند