سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

مرحله نخست المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشور از امروز در استان برگزار شد.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز المپیاد‌های علمی دانش آموزی در ۱۰ قطب استان خبر داد.

شهاب جانباز گفت: مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش آموزی با شرکت هزار و ۸۳ دانش آموز استان در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۱۴ رشته کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کار آفرینی، نجوم و اختر فیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، سواد رسانه‌ای، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی، علوم و فناوری نانو و زیست شناسی از امروز جمعه ۱۳ بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۱۰ قطب استان (ناحیه یک شهرکرد، ناحیه دو شهرکرد، بروجن، کیار، اردل، فارسان، لردگان، فلارد، بن و میانکوه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش استان افزود: تمهید مقدمات برگزاری این آزمون صورت گرفته و دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لازم است به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و پس از ورود به پنل کاربری خود، کارت را دریافت و چاپ کنند. همچنین به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا مدرک شناسایی معتبر برای دانش آموزان الزامی است.

وی گفت: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در سامانه my.medu.ir بارگذاری خواهد شد و پذیرفته شدگان مرحله اول، بدون نیاز به ثبت نام مجدد، می‌توانند در آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.