سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از چهار هزار تذکر به کسبه اصفهان بدلیل نصب غیرمُجاز تابلوی تبلیغاتی داده شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: چهار هزار و ۴۷۸ تذکر بدلیل نصب غیرمجاز تابلوی تبلیغاتی توسط کسبه این شهر در ۹ ماه امسال داده شد.

روح‌الله ابوطالبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعداد تذکر ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در سال گذشته به عاملان نصب غیرمجاز تابلو در اماکن نامناسب و آزاردهنده برای سایر کسبه و شهروندان ۶ هزار و ۴۱۶ مورد بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر، یک هزار و ۱۷۵ تابلوی نصب شده در محل‌های نامناسب توسط ماموران جمع‌آوری و به انبار منتقل شد و این رقم در سال قبل یک هزار و ۲۸۹ مورد بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماه سالجاری همچنین ۷۰۲ رفع تخلف با موضوع تابلو‌های غیرمجاز از سوی مالکان و مُتصدیان انجام شد و اصلاحات لازم نیز صورت گرفت.

ابوطالبی تصریح کرد: نصب پلاکارد و بَنِر در اماکن غیرمجاز یا بدون هماهنگی نیز از دیگر تخلفات است و بر همین اساس ماموران ما امسال ۸۳۳ تذکر به خاطیان دادند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان در سال گذشته یک هزار و ۲۹۵ مورد بود و سال۱۴۰۰ سبب صدور ۴۹۶ اخطار به شهروندان خاطی شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: همچنین ۲ هزار و ۶۰۹ مورد جمع‌آوری و حمل پلاکارد و بَنِر به انبار در سالجاری به ثبت رسید که نسبت به سال قبل کاهش قابل توجهی داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.