سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص هشت درصد اعتبارات سفر‌های استانی دولت در کشور به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاورد‌های دولت سیزدهم و نظام انقلاب اسلامی گفت: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه، هشت درصد مجموع اعتبارات سفر‌های استانی رییس‌جمهور و اعضا هیات دولت به استان‌های کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

غلامعلی حیدری امروز شنبه در جلسه داوزدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات استان افزود: امسال ۲۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال (۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان) از اعتبارات سفر آزاد شده است و برای استان طرح‌هایی نیز در گوشه و کنار در حال اجراست و که این دستاورد‌ها از سوی صاحب‌نظران برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه کار روابط‌عمومی کار پرمشقت است و کارشناسان روابط عمومی کار سخت و نفس‌گیری دارند، گفت: کارشناسان روابط عمومی باید در اطلاع‌رسانی دقیق دستاورد‌های ادارات و سازمان‌ها در انقلاب اسلامی برای کارکنان ادارات و همچنین مردم فعالیت داشته باشند.

حیدری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی تاکید کرد: در خصوص حوزه فعالیت‌ها و دستاورد‌های دولت ضعیف هستیم که باید اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها در اولویت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، روابط عمومی‌ها در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند و باید جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها تقویت شوند.

حیدری اظهار داشت: کارشناسان روابط عمومی، رسالت مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند و باید از ظرفیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در مسیر امید آفرینی استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:توسعه شهری، فیبرنوری، جاده‌سازی در بخش شهری و روستایی، گاز، آب و برق‌رسانی و زیرساخت‌های درمانی تنها بخشی از خدمات دولت در استان چهارمحال و بختیاری است.

حیدری افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی تعداد شهر‌های این استان به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسید در حالی‌که امروز شمار شهرداری‌ها به ۴۳ شهر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ایام دهه فجر باید مبانی انقلاب و گفتمان امامین انقلاب، معیار‌های خط امام و اندیشه رهبری برای مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر، فرصت فوق‌العاده برای تبیین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و اقدامات دولت در راستای امیدآفرینی و جهادتبیین است که باید از همه ظرفیت‌ها به خصوص فضای مجازی و رسانه‌ها به شکل‌های مختلف و هنرمندانه برای تبیین این دستاورد‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ بهمن براساس تصویب شورای انقلاب فرهنگی به روز چهارمحال و بختیاری نامگذاری شده است که هم‌استانی‌ها ۲ روز قبل ازپیروزی انقلاب با امام راحل بیعت کردند، گفت: از این فرصت طلایی باید برای تشویق مردم به حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استفاده کرد.

حیدری اظهار داشت: امید افزایی برای حضور پرشور و افزایش مشارکت و حماسه‌سازی مردم به خصوص جوانان و رای اولی‌ها یک ضرورت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب از جمله رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری برای انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تضعیف انتخابات است و در ین دوره از انتخابات کار اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها دشوار است.

حیدری افزود: دشمن به دنبال این است که با عملیات روانی از حضور مردم در پای صندوق خودداری کند و به دنبال ناامید کردن مردم و ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.