سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : ۴۹ اکیپ راهداری برای بارش‌های پیش رو در آماده‌باش هستند.

شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ ساعت بارش برف در محور‌های استان داشتیم، از انجام ۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در این محور‌ها خبر داد و گفت : عمده بارش برف را در منطقه اورامانات و خصوصا محور "سریاس" و سه‌راهی شهدا داشتیم.

وی تعداد نیرو‌های پای کار در عملیات برف‌روبی شب گذشته را ۲۲ نفر با استفاده از ۱۵ دستگاه ماشین آلات عنوان کرد و افزود: ۲۱۰ تن شن و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدن و تسهیل تردد در محور‌ها مصرف شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اکنون عمده بارش در محور‌ها به صورت باران است.

کهریزی با اشاره به پیش‌بینی‌ها مبنی بر بارش برف در محور‌های استان، از تداوم آماده‌باش نیرو‌ها و امکانات راهداری خبر داد.

وی تاکید کرد: ۴۵۰ نفر نیرو، ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات، ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۶ راهدارخانه استان در آماده‌باش هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به افراد توصیه کرد، از تردد غیرضروی در محور‌ها خودداری کنند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت محور‌ها مطلع شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.